środa, 8 maja 2013

Dawno, dawno temu...

Właśnie zauważyłam jak dawno mnie tu nie było :( 
Za dużo się dzieje, by każdemu "aspektowi" poświęcić choć trochę czasu - trzeba wybierać. 
Z czytaniem u mnie tak sobie, z pisaniem tragedia ;(((  Jestem strasznie do tyłu z recenzjami lub choć krótkimi notkami odnośnie moich osobistych wrażeń po przeczytaniu książek. A troszkę ich było...

Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks
Zieleń szmaragdu - Kerstin Gier
Zanim nadejdzie ciemność - Susan Wiggs
Drżenie - Maggie Stiefvater
Drugie życie Bree Tanner - Stephenie Meyer
Hołd - Nora Roberts
Akademia Pana Kleksa - Jan Brzechwa
Sklepik z niespodzianką. Lidka
Rodzinne sekrety - Nora Roberts
Zagubiona w śniegu - Holly Webb
Poczytaj mi, mamo. Księga pierwsza
Pod szczęśliwą gwiazdą - Paula Marshall


Mam też kilka planów na najbliższy czas... Planuję, oczywiście jeśli uda mi się zdobyć, lekturę "Powrotu Bogini" cz. 1 i 2 (czytałam pierwszą część i strasznie mi się podobała) i "Pensjonatu wśród róż" D. Macomber, bo po prostu lubię tą autorkę... Póki co staram się dawać szansę książkom stojącym na mojej półce :)

5 komentarzy:

  1. Czytałam jedną książkę tej piasrki, ale nawet nie mogę sobie teraz przypomnieć tytułu. Do tej czuję się zachęcona.
    Ja też chcę przeczytać "Powrót bogini"

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twojej listy czytałam ,,Ostatnią piosenkę'' i bardzo mi się podobała. Teraz natomiast planuje poznać jak najwięcej dzieł Nory Roberts. Co do serii "Powrotu Bogini" również mam ją na oku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie
    Chciałabym przedstawić konkursik, może akurat nagrody przypadną komuś do gustu i zechce wziąć w nim udział...
    Jest mega konkurs książkowy gdzie zwycięzców będzie aż 19, a nagrodami są przeróżne książki, zarówno literatura kobieca, fantasy, poradniki... Do koloru do wyboru :)
    Nie chciałabym nadużywać gościnności i linku nie zostawię, ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam na mój profil, a tam znajdziecie Książeczki synka i córeczki, a tam po boku jest banerek i tak traficie na konkursik :)
    Z góry chciałabym ogromnie przeprosić za spam, wiem że pewnie wiele z Was ma już dość takich autopromocji, ale mimo wszystko spróbuję szczęścia i mam nadzieję, że znajdą się chętni na takie fajne nagrody tym bardziej, że nie żadnych zadań, pytań... Wystarczy jedynie konto na FB :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale skoro polecasz to może zacznę :3
    Pozdrawiam i obserwuję:3 http://just-click-to-heaven.blogspot.com/ ( u mnie zawsze obserwacja za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam,ostatnio książka którą przeczytałam to lektura "Mały Książę"
    moja-codziennosc-i-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń