piątek, 16 marca 2012

Kartka wielkanocna ;)

Wczoraj siedziałam i kombinowałam nad stworzeniem jakiejś karteczki świątecznej. Kiedyś trzeba poćwiczyć, a jeśli dobrze liczę (a wystarczyły palce jednej ręki ;) ), to jest to moja czwarta własnoręcznie zrobiona kartka.
Od razu dodam, że robiłam zdjęcia w nocy z fleszem i niestety nie widać 3D ;) i wyszła płasko :/



Jak zobaczyłam bajecznie kolorową kartkę Heyda nie mogłam się oprzeć :) Wiedziałam, że będzie idealna. Szkoda tylko, że ten fajny efekt 3D dzięki kostkom dystansowym jest tak mało widoczny ;(

1 komentarz:

  1. Jakkolwiek "płasko" jak Ty to mówisz wyszła na zdjęciach ta kartka, mnie się ona strasznie podoba! Jest prześliczna i musiałaś w nią włożyć dużo pracy. Na pewno ten kto ją dostanie będzie szczęśliwy!
    Czekam na kolejną, tym razem 5 kartkę przez Ciebie stworzoną :D

    OdpowiedzUsuń