poniedziałek, 19 listopada 2012

Salon Ciekawej Książki po raz drugi!

Dziś notka informacyjna ;) Po raz drugi w Łodzi odbędzie się SALON CIEKAWEJ KSIĄŻKI.


 W dniach 7-9 grudnia będzie można pozwiedzać stoiska wystawców LISTA TU można też spotkać autorów KLIK, zdobyć autografy czy wziąć udział w spotkaniach i panelach dyskusyjnych.

Podobnie jak w roku poprzednim portal lubimyczytac.pl organizuje wymianę książek "Z półki na półkę". Ja wzięłam udział w pierwszej wymiance organizowanej podczas I Salonu Ciekawej Książki i jestem bardzo zadowolona. Jeśli ktoś chciałby zobaczyć jak fajnie się bawiłam na Salonie, to TU KLIK można przeczytać moją relację. Data 7-9.12. już dawno została zaznaczona w moim kalendarzu :D

Tegoroczny Salon odbędzie się w Centrum Konferencyjno–Wystawienniczym MTŁ
 (adres: Łódź, al. Politechniki 4).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz