piątek, 6 stycznia 2012

Co w 2012 roku?

Od jakiegoś czasu intensywnie poruszam się po blogosferze - czytam, oglądam, podziwiam.
Przekopałam się przez wiele recenzji i doszłam do wniosku, że spełniły one swoją rolę.
Dziś chciałabym podzielić się z Wami listą książek, które postanowiłam przeczytać w 2012 roku pod wpływem ocen jakie im wystawiliście i innych moich własnych "motywów". (kolejność przypadkowa)

1. i 2. "Błękit szafiru" i "Zieleń szmaragdu" - kilku szczęśliwców miało już okazję przeczytać. Ja też chcę, tym bardziej, że czytałam "Czerwień rubinu" i jestem ciekawa ciągu dalszego...

3. "Z deszczu pod rynnę"
- podobno nieźle zakręcona :)

4. 5. 6. powrót do Cedar Cove w kolejnych 3 tomach: "Hotel na rozdrożu", "Spokojna przystań", "Wiktoriańska herbaciarnia". Widzę, że nadal mnóstwo się tam dzieje, jest też miło, sympatycznie i tajemniczo.

















7. "Jeden dzień" Davida Nichollsa - byłam w kinie na ekranizacji tej książki i po prostu muszę ją przeczytać!

8. Seria Dom Nocy PC Cast i Kristin Cast - mam wszystkie książki, ale jeszcze nic nie przeczytałam. Ile mogą stać na półce?

9. "Pomiędzy światami" Jessica Warman - wiele pochlebnych recenzji, a sama historia intrygująca. Ją też muszę przeczytać!

10. No i wreszcie powinnam się zaznajomić z prozą Nicholasa Sparksa - myślę, że 2012 rok jest odpowiedni :)

11. Dużo dobrego czytałam też o książkach Katarzyny Michalak - mam w domu jedną pozycję (ale jest to część 2, więc lepiej jak zaopatrzę się w część pierwszą). Tak już mam, że lubię czytać "po kolei" ;)

12.  "Ślady hamowania" Magdalena Zimny-Louis - przeczytałam jedną recenzję, ale wystarczyło ;)

13. Federico Moccia jak tylko znajdę "Trzy metry nad niebem" - muszę przeczytać.

14. Klan MacGregorów Nory Roberts - czekają cierpliwie na swoją kolej :(
 
(mam nadzieję, że w jakiś sposób widać skąd pochodzą zdjęcia, tzn. z których stron internetowych je pobrałam)

1 komentarz:

  1. Przyznam, że o paru wymienionych przez Ciebie książkach słyszałam same dobre opinie :) Także polecam ja i Tobie i sobie. Czas w końcu się z nimi zapoznać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń